Tisdag kväll

Adam ligger och susar så gott i sängen, skrutten min <3 ..
Gubben min ligger i badet på blir ren, hoppas jag =) ..
Själv sitter jag å kikar på Fångarna på fortet och skriver lite här =) .. Snart kommer nog gubben å sällskapar mig i soffan <3

Va ju ett tag sen man skrev här, har haft så mkt annat å göra.
Sist vi tävla så var vi iväg till dom Naionella i Lidköping.. Hoppade 120 och 125cm. Var Websters första nationella start och jag tycker han gjorde jätte bra ifrån sig med tanke på väder och underlag.. Tävlingen regnade nästan bort men vi hade tur att det var uppehåll när vi hoppade. Men underlaget var blöt och halkigt.. (gräsbana) ..

Men tyckte att vi lyckades hyfsat bra =)  I 120cm så hade vi ett ner, näst sista hindret... kändes lite surt men han hoppa såå bra och var mer än nöjd med honom =) ..
I 125cm så åkte jag av..=/ ... han hoppade super fint och felfritt fram till att det blev ett missförstånd och min häst med ett hjärta av guld skulle hoppa en stor oxer från stort sett stillastående... Jag försökte få honom till att istället bryta ut för att kunna rida om hindret men min hät ville tydligen försöka komma över...
Men vi landa ju då i hindret och jag gled av på sidan... Men vad gjorde det?? Min häst är ändå i mina ögon BÄST och jag var jätte glad för att han hoppat så fint och skött sig exemplariskt <3

 Snyggingen <3 125 cm Sötisen <3

Tack Evelin för fina kort och att du hjälpte mig under tävlingsdagen =)  =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja Vi Föräldrar tidningen.

2011-09-25 @ 12:57:53
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0