Finns mycket man vill ha...

Och mycket som man också faktiskt behöver... Sitter inne på ikeas hemsida.. skulle behöva en tvbänk då våran tv just nu står på en pall bara... kanske inte det mest lämpliga stället när man har en liten kille som ska upp till allt och dra, slå och kolla på allt....

Denna tvhyllan tycker jag är fin, och ett ganska så rimligt pris.. idagsläget mycket pengar för mig, men någon gång så...
Skulle även behöva en garderob eller byrå in till vårat sovrum... Aja... Som sagt,, finns mycket man vill...

Webster går fortfarande jätte bra, på torsdag är det hoppträning för Sibban, och på söndag ut på tävling i Vänersborg.. =)

Tjipp tjipp

Webster M
2003
e: Celano - Capitol I
u: Sarvjolin - Heartbreaker
imp. Holland, H.Mulder.


Kommentarer
Postat av: Malinsky!

Hmm Jag vet vad du menar.. Sitter oxå och dag drömmer om "nya" grejer till hemmet.. Just nu känns de så JÄKLA opersonligt i vår lägenhet! Finns inget som helst TEMA :P USCH!! Men sen är de som du säger man måste prioritera bort en massa pga dom små monstren ;) hihi.. Busungar! Älskar att shoppa inredning ;) pyyy mig ;) hihi

2011-06-08 @ 11:41:37
URL: http://scorpionmum.blogg.se/
Postat av: Moster

Funkar byrån som ni fick av oss??? Kram

2011-06-08 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0