Maj månad!!

Tiden går så himlans fort, och nu är våren äntligen här!! Hur skönt är inte det då?!??!! =)
Webster är helt igång igen, i tisdags var vi iväg på Banhoppningsträning (typ clear round tävling) ... hoppade 1 meter då, är ju första gången han är ute sen oktober 2010.. och det skötte han ju jätte bra, nolla, självklart.. Och så har vi börjat träna för vårat gamla tränare igen, Sivert Jonsson "Sibban" .. B-tränare i fältävlan med både EM och VM-starter i bagaget. Super kul att träna för honom igen, nu när han gör sin comeback. =) ..
Så den 22 maj ska vi ut på vårat första tävling för i år, en lokal i Essunga. Sen hoppas jag att allt kommer att flyta på, har en hel del inplanerat om han kommer funka fint =) ..

Och min lilla älskling Adam blir så stor fort, =) .. i förrgår (10 maj) så tog han sina två första små steg!! jag blev helt till mig å va jätte glad och stolt över min skatt, på lördag blir han 10 månader, var tog all tid vägen?? <3

Den 30 maj så ska jag även på intagningsprov/ridprov för utbildningen av Ridlärare... spännander... =) ... håller tummarna för mig själv.. =)

Tjipp tjipp

Kommentarer
Postat av: marie

va skönt att det flyter på och va duktig adam är

2011-05-12 @ 14:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0