Ridstövlar och träns...

Måste verkligen köpa ett par ridstövlar snart, dom jag har du är ju minst 10 år gamla, dom e slitna och har gjort sitt... Men jag hittar inte vad jag vill ha, finns ingen stövel som faller mig i smaken... Någon som har ett förslag??

Och så måste jag fått köpt ett träns till Webster snart oxå, men det är ju mest för att jag är ett träns freak! Älskar att köpa massa snygga träns =)
Och det får bli detta tränset då....
 Men det får bli när ekonomin tillåter littteeee mera =)
Just nu står ridstövlar på prio 1 =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Ja visst är det kul!

Nej på lördag är jag inte där, bara på vardagarna :)

2011-11-11 @ 18:15:24
URL: http://dressyrfjollorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0