Tisdag kväll

Adam sover som en liten prins, själv små kikar jag på House på tv... Å sitter med näsan här =)
Idag har hästarna fått en ledig dag då jag å syrran åkte in till Trollhättan, skulle köpa ett nytt däck till skottkärran, va punka på de gamla.. inte så lätt att köra å mocka då =)

Igår tog jag en riktigt långtur i skogen med Webben, imorgon blir det de igen. Har ju börjat galoppera stolle-pär nu igen.. Var ett tag som han bocka en massa, men jag lyckades som tur hålla mig kvar.. Får bara hoppas nu att han är lugnare till imorgon.. =) har inte riiiktigt lust till att åka av ute i skogen eller på någon grusväg =)

Sommaren 2010Min älskade Adam, när han var 5 dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0